Reklamasjoner og retur
I henhold til Norsk lov har du 14 dagers angrerett og vi tilbyr fri retur av alle ordinære varer i inntil 14 dager.
Med dette menes det at ved større varer som krever spesial frakt tilbys det ikke fri retur.
Ved varer kjøpt på salg tilbys det ikke fri retur.
Ønsker du å benytte deg av angreretten, fyll ut angrerettskjema som du har mottatt på epost og vedlegger dette når varen returneres.
For å benytte seg av angreretten må varen returneres senest 14 dager etter den er mottatt.
Ved retur er det viktig at du ringer oss 92481463 for å gjøre oss oppmerksom på at du kommer til å returnere varen(e), du vil så få tilsendt en retur seddel som du skal benytte når du returnerer varene.
Er ikke retur avklart på forhånd og du selv arrangerer egen retur må kunde selv dekke returkostnadene.
Postadresse er heller ikke samme som butikk adresse, noe som betyr at vi kanskje ikke får beskjed om returen fra befrakter.
Noe som for deg som kunde vil bety forsinkelser og unødvendige ekstra kostnader.
Derfor så skal tilsendt retur seddel fra oss brukes når det gjelder all retur.
Det er viktig vi får beskjed om dette innen 14 dager etter varen er mottatt.
Varen skal returneres ubrukt og i original forpakning / emballasje.
Du som kunde er selv ansvarlig for eventuelle skader ved retur, så vi oppfordrer til å pakke varene godt.
Innvending emballasje er viktig.
Tilbakebetaling ved retur
Oppfylles vilkårene for angrerett refunderes pengene så snart vi har mottatt varen.
Pengene vil bli ført tilbake til din konto.
Reklamasjon
Ved feil på en vare kan du reklamere.
Ta da kontakt med oss på telefon 92481463 for å orientere om reklamasjonen.
Sen oss gjerne bilder av det du reklamerer på til post@kkinterior.no
Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
Transportskader
Skulle en vare bli skadet under transport er det viktig det meldes fra om dette omgående på telefon 92481463
Send så en epost til post@kkinterior.no og merk den med «Transportskade» hvor du legger ved bilde av skaden og av emballasjen.